Praca

Grupa Adamed jest obecna na rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych. Jesteśmy jedyną firmą z kapitałem polskim, dla której priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwijamy działy badawczo-naukowe, w których do tej pory opracowano blisko 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość oraz Doskonałość Operacyjna to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy.”

 

Znajdź ofertę pracy dla siebie!


SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA IT

Specjalista ds. Infrastruktury i Bezpieczeństwa IT

Miejsce pracy: Pieńków

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Zarządzanie centralnym systemem wykonywania kopii bezpieczeństwa danych elektronicznych,
  • Współtworzenie i zarządzanie planami ciągłości działania i odtwarzania po awarii,
  • Tworzenie polityk, procedur, zasad i instrukcji związanych z wyżej wymienionymi aspektami,
  • Współpraca z dostawcami usług IT,
  • Współpraca z grupami wspierającymi utrzymanie systemów informatycznych,
  • Bieżące dokumentowanie i raportowanie postępu w realizacji zadań,
  • Dbanie o wysoką jakość usług.

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Praktycznej wiedzy i minimum 2-letniego doświadczenia w pracy z systemem Symantec NetBackup obejmującego instalowanie, konfigurowanie, optymalizowanie i bieżące monitorowanie systemu,
  • Umiejętności wykorzystywania Activity Monitora, raportów i OpsCenter do monitorowania aktywności NetBackup,
  • Wiedzy i doświadczenia związanego z zarządzaniem procesami Disaster Recovery  i Business Continuity Management,
  • Praktycznej znajomości systemu Symantec EnterpriseVault,
  • Umiejętności zarządzania bibliotekami taśmowymi i macierzami wykorzystywanymi pod potrzeby backupu,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej/prowadzenie korespondencji mailowej oraz komunikację z anglojęzycznym suportem,
  • Certyfikatów potwierdzających posiadaną wiedzę,
  • Znajomości branży informatycznej,  technologii informatycznych , trendów IT,
  • Prawa jazdy kat B.
  • Cechy osobowości:
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętności precyzyjnego formułowania informacji,
  • Zdolności analityczne,
  • Dokładność / skrupulatność,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji, również w sytuacjach kryzysowych,
  • Zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Atrakcyjny system motywacyjny,
  • Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
  • Laptop, telefon służbowy.

Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości: Spec.ds.IT

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji. 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 


Dyrektor Pionu Zarządzania Łańcuchem Dostaw

Dyrektor Pionu Zarządzania Łańcuchem Dostaw

Miejsce pracy: Pabianice (woj. łódzkie)

 

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Budowa i wdrażanie strategii zarządzania łańcuchem dostaw; 
  • Kierowanie i nadzór nad procesami i projektami w ramach podległych obszarów (zaopatrzenie, obsługa klienta, magazyny, koordynacja łańcucha dostaw), w tym: 
  • Zarządzanie dostępnością i poziomem zapasów oraz terminowością realizacji zamówień MTO;
  • Zagwarantowanie sprawnej dystrybucji i obsługi klientów;
  • Zapewnienie efektywnej gospodarki magazynowej i transportu;
  • Koordynacja prac w ramach łańcucha dostaw – w tym ustalenie strategii przepływu w łańcuchu dostaw dla zdefiniowanych grup produktów;
  • Implementacja innowacyjnych rozwiązań w obszarze łańcucha dostaw (w szczególności w obszarach: S&OP, zarządzania relacjami z dostawcami, planowania popytu, logistyki wewnętrznej, obsługi klienta);
  • Rozwój i optymalizacja wskaźników zarządzania łańcuchem dostaw; 
  • Rozwój SCM na rynkach zagranicznych oraz implementacja nowych produktów; 
  • Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu pionu oraz rozwój systemów IT w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw; 

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego (preferowane doświadczenie z branży farmaceutycznej  lub FMCG), w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym; 
  • Doświadczenia w zarzadzaniu złożonymi strukturami i zespołami SCM;
  • Wyższego wykształcenia (ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie produkcją);
  • Biegłej znajomości języka angielskiego;
  • Wiedzy specjalistycznej z  zakresu zarządzania łańcuchem dostaw;
  • Wiedzy z zakresu badań operacyjnych (w tym z zakresu wieloszczeblowego zarządzania zapasami w łańcuchu dostaw); 
  • Znajomości koncepcji i metod: lean management, agile management, project management; 
  • Wiedzy z zakresu analizy ryzyka i analizy opłacalności projektów;
  • Doświadczenia w pracy z systemami zintegrowanymi klasy ERP z oraz z modułami APS.


Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole. 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: rekrutacja@adamed.com.pl 


W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 


* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.


Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Project Manager

Project Manager

Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy

 

 

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Harmonogramowanie i monitorowanie etapów realizacji projektów generycznych;
  • Planowanie i kontrola realizacji budżetów projektowych;
  • Raportowanie stopnia realizacji zadań w prowadzonych Projektach, zatwierdzanie raportów z postępów prac; 
  • Wprowadzanie rozwiązań usprawniających zarządzanie Projektami;
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz w zakresie prowadzonych Projektów;
  • Współpraca z innymi działami w firmie niezbędnymi do realizacji Projektów oraz z jednostkami zewnętrznymi;
  • Zlecanie analiz koniecznych do realizacji zadań w powierzonych Projektach.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego: preferowane Chemia, Biologia, Biotechnologia lub Farmacja;
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej
  • Doświadczenia w koordynacji projektów, 
  • Biegłej znajomości pakietu  MS Office, w tym MS Project;
  • Znajomości dokumentacji rejestracyjnej oraz wytycznych dotyczących rejestracji leków; 
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Umiejętności analitycznego myślenia i kreatywności;
  • Odporności na stres; 
  • Umiejętności pracy w zespole; 
  • Terminowości, skrupulatności. 

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju w szybko rozwijającej się firmie farmaceutycznej;
  • Podnoszenie kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przyjazną atmosferę pracy, zaangażowany zespół pracowników;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia. 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji na adres: 

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 


* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


SPECJALISTA DS. OCENY PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH

Specjalista ds. Oceny Projektów Inwestycyjnych
Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Ocena rentowności i zwrotu z inwestycji w obszarze nowych produktów;
  • Wycena przemysłowych projektów inwestycyjnych;
  • Wycena potencjalnych celów przejęć oraz udział w procesach due-diligence;
  • Prowadzenie międzynarodowych analiz makroekonomicznych i sektorowych (w obszarze farmaceutyków).

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane profile: finanse, bankowość); 
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w obszarze wyceny przedsiębiorstw lub projektów inwestycyjnych (preferowane doświadczenie w pracy w bankowości inwestycyjnej,  private equity lub w funduszach inwestycyjnych); 
  • Znajomości zasad wyceny w praktyce;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym; 
  • Znajomości obsługi serwisów ekonomicznych, w tym Reuters EIKON/Xetra;  
  • Zaawansowanego poziomu obsługi MS Excel, MS PowerPoint; 
  • Mile widziany zdany egzamin CFA;
  • Mile widziana znajomość międzynarodowego rynku farmaceutycznego; 
  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Dokładności i skrupulatności w realizacji zadań;
  • Umiejętności pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole;
  • Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: rekrutacja@adamed.com.pl 
zaznaczając w tytule: Specjalista ds. Oceny Projektów 

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:
Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice
Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 


PRODUCT MANAGER (Produkty RX)

Product Manager

(Produkty RX)

Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy

Celem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela produktów RX

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz planów dla grupy produktów RX;
  • Wdrażanie strategii i planów poprzedzonych badaniami rynku, testami rynkowymi lub projektami pilotażowymi;
  • Zarządzanie budżetem produktów; 
  • Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla grupy produktów;
  • Stały monitoring i  analiza rynku;  sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktu i zmian na rynku; 
  • Przygotowywanie szkoleń, prezentacji, jak również materiałów marketingowych dla pracowników sprzedaży;  
  • Monitorowanie wiedzy marketingowej na temat produktów wśród Konsultantów Medycznych;

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu produktów/marek lub projektów marketingowych na rynku farmaceutycznym (niezbędne doświadczenie z produktami RX)
  • Udokumentowanych sukcesów w samodzielnym zarządzaniu produktami w różnych fazach cyklu życia; 
  • Bardzo dobrej znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym; 
  • Specjalistycznej wiedzy medycznej;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Wykształcenia wyższego;
  • Wysokiej kreatywności; rozwiniętych umiejętności prezentacji;
  • Umiejętności analitycznego myślenia; przetwarzania i oceny informacji; 
  • Samodzielności, inicjatywy i dynamizmu w działaniu
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Oferujemy:
  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole. 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: rekrutacja@adamed.com.pl

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 


* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA FARMAKOTERAPII

Specjalista ds. Bezpieczeństwa Farmakoterapii
(Pharmacovigilance Specialist)
Miejsce pracy:
 
(Pieńków k. Warszawy)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Opracowywanie dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa farmakoterapii (m.in. analiza i raportowanie ADR, przeglądy literatury, tworzenie dokumentacji systemowej, przygotowywanie raportów okresowych oraz planów zarządzania ryzykiem);
  • Kontakty z władzami medycznymi i klientami firmy;
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa farmakoterapii;
  • Obsługa baz danych (m.in. EudraVigilance);
  • Audyty dokumentacji rejestracyjnej.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe medyczne;
  • Minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Bezpieczeństwa Farmakoterapii;
  • Biegłości w korzystaniu z pakietu MS Office (Excell, Word, PowerPoint, Outlook);
  • Znajomości zagadnień z zakresu bezpieczeństwa farmakoterapii;
  • Umiejętności prowadzenia prezentacji i szkoleń;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętności efektywnej komunikacji i pracy w zespole;
  • Znajomości prawa i zasad tworzenia dokumentacji rejestracyjnej;
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i nowych umiejętności;
  • Atrakcyjny system motywacyjny;
  • Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole;
  • Sprzęt komputerowy, telefon służbowy, samochód. 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) 

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące 

w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.


SPECJALISTA DS. ANALITYKI

Specjalista ds. Analityki

Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Opracowywanie i wdrażanie nowych metod analitycznych zgodnie z najnowszymi wymaganiami EU i FDA;
  • Walidacja metod analitycznych wraz z opracowaniem Raportu Walidacyjnego;
  • Opracowywanie metod analitycznych w celu określenia profili zanieczyszczeń substancji, stabilności i fotostabilności środka farmaceutycznego;
  • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej do produkcji pilotażowej oraz wykonywanie analiz;
  • Opracowywanie części analitycznej dokumentacji rejestracyjnej dla substancji oraz formy leku;
  • Wykonywanie analiz chemicznych, fizykochemicznych i przekazywanie wyników badań w trakcie rozwoju syntez nowych substancji lub form leków i badań stabilności;
  • Transfer metod analitycznych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane: farmaceutyczne lub chemiczne;
  • 2 - letniego doświadczenia w placówce naukowej i\lub w przemyśle farmaceutycznym w działach Kontroli Jakości lub Badania i Rozwoju;
  • Znajomości praktycznej technik analitycznych – IR, MS, GC, HPLC, DSC, TGA;
  • Znajomości wymagań ICH i FDA dot. rozwoju i walidacji metod analitycznych dla substancji i form leków;
  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętności organizacji pracy własnej; 
  • Dbałości o jakość wykonywanej pracy;
  • Umiejętności pracy w zespole (połączona z doświadczeniem w pracy w zespole projektowym)


Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: rekrutacja@adamed.com.pl  

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 


* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Asystentka/ Asystent Dyrektora

Asystentka/ Asystent Dyrektora 

Miejsce pracy: Pieńków k. Warszawy

Województwo: mazowieckie


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Organizacja czasu pracy przełożonego (organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zarządzanie kalendarzem);
  • Koordynacja projektów realizowanych przez przełożonego;
  • Przygotowywanie wybranych analiz, raportów i zestawień; wsparcie w przygotowywaniu prezentacji na spotkania; 
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji, w tym: bieżącą obsługa korespondencji, kontakt z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie dokumentów, pism;
  • Organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
  • Współpraca z innymi działami firmy;
  • Czynności wynikające z bieżącej działalności firmy zlecone przez Przełożonego;
  • Opieka nad gośćmi firmy.


Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego; 
  • Minimum 2 - letniego doświadczenia zawodowego w obszarze administracji/ pracy biurowej; 
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, 
  • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego; 
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
  • Rozwiniętych umiejętności organizacyjnych; 
  • Wysokiej kultury osobistej i dyplomacji;  
  • Umiejętności współpracy obszarowej;
  • Umiejętności ustalania priorytetów.


Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
  • Możliwość progresu zawodowego  związaną z atrakcyjnym systemem motywacyjnym oraz pakietem szkoleń;
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

 

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji poprzez formularz:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=00b10a8cc328472a8ecaa4ffa6d2d651

 

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Młodszy Specjalista ds. Rejestracji

Młodszy Specjalista ds. RejestracjI
Miejsce pracy: Pabianice

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji rejestracyjnej dla produktów leczniczych i/lub generycznych oraz innowacyjnych zgodnie z wymogami Prawa Farmaceutycznego i innymi wytycznymi;
  • Przygotowywanie dokumentacji do wniosków o zmianę w pozwoleniu i/lub przedłużenie pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego oraz do aktualizacji dokumentacji;
  • Prowadzenie i nadzorowanie procesów rejestracyjnych dla produktów leczniczych i/lub innowacyjnych zgodnie ze strategią firmy;
  • Udział w opracowywaniu europejskich i lokalnych strategii rejestracyjnych;
  • Śledzenie zmian uregulowań prawnych, polskich i unijnych, dotyczących procesu rejestracji leków i/lub badań klinicznych;
  • Opracowywanie i weryfikowanie innej dokumentacji z podległego obszaru zgodnie z wymogami prawa farmaceutycznego i innymi wytycznymi;
  • Sprawdzanie zgodności dokumentów;
  • Dostarczanie próbek wraz z niezbędną dokumentacją do wyznaczonych jednostek;
  • Przygotowywanie wewnętrznych szkoleń z podległego obszaru;
  • Archiwizowanie dokumentacji;

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, profil chemiczny, farmaceutyczny lub biologiczny będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości wymagań prawnych w zakresie rejestracji produktów leczniczych, materiałów medycznych, suplementów diety i kosmetyków narodowych oraz europejskich procesów rejestracyjnych produktów leczniczych, suplementów diety, kosmetyków;
  • Dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie;
  • Znajomości programów MS Word, MS Excel i Outlook;
  • Nastawienia na jakość i terminowość wykonywanych zadań;
  • Umiejętności organizowania pracy własnej oraz współpracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji poprzez formularz: 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=64b168dbd0304e0ea3d5cf65be99db77

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice
Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Pabianice


Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Opracowywanie i wprowadzanie do systemu ERP zamówień klientów, wystawianie faktur VAT i faktur korygujących VAT w zakresie preparatów wytwarzanych i dystrybuowanych przez Grupę Adamed, sprawdzanie wystawionych faktur pod względem formalnym i merytorycznym oraz wystawianie not korygujących
  • Wprowadzanie, weryfikacja i aktualizacja w systemie danych klientów, aktualizacja cenników, modyfikatorów i kwalifikatorów
  • Obsługa sprzedaży preparatów w grupie, odprzedaży materiałów i darowizn
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie uzgadniania szczegółów dotyczących realizacji zamówień oraz pozostałych zadań realizowanych przez Dział Obsługi Klienta
  • Współpraca z klientami w zakresie procedur dotyczących reklamacji, zwrotu towaru, wycofania bądź wstrzymania produktu z rynku

Od kandydatów oczekujemy:

  • Preferowany profil wykształcenia – zarządzanie i marketing, handel zagraniczny, ekonomia
  • Min. 3 lata pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość przepisów prawa farmaceutycznego na rynku polskim, wybranych zagadnień z zakresu podatków i rachunkowości
  • Dobra Znajomość Ms Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • Umowę na zastępstwo
  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed, 
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji na adres: 

Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości: Spec.ds. Obsługi Klienta

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji. 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów

Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Specjalista ds. Walidacji

Specjalista ds. Walidacji

Miejsce pracy: Pabianice

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należało:

  • Opracowywanie analizy ryzyka dla systemów skomputeryzowanych
  • Opracowywanie dokumentacji walidacyjnej
  • Przeprowadzanie walidacji systemów skomputeryzowanych
  • Rejestracja wyników, opracowywanie analiz i raportów z przeprowadzonych prac walidacyjnych
  • Udział we wdrażaniu nowych systemów w organizacji
  • Analiza funkcjonalności urządzeń z zaawansowaną automatyką sterowanych systemami komputerowymi
  • Dokumentowanie prac walidacyjnych również w języku angielskim


Od kandydatów oczekujemy:

  • Preferowany profil wykształcenia – informatyczny, techniczny i pokrewne
  • Doświadczenie w pracy w działach IT w zakresie testowania systemów       informatycznych (mile widziane)
  • Znajomość programowalnej automatyki urządzeń na poziomie logiczności działania
  • Znajomość systemu jakości GMP
  • Książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim


Oferujemy:

  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed, 
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie aplikacji na adres: 

Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości: Spec.ds. Walidacji

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji. 


* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,

Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice

Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów


Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.


Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Operator Urządzeń Energetycznych

Operator Urządzeń Energetycznych
Miejsce pracy: Pabianice

Do obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie należała:

  • Obsługa urządzeń energetycznych, tj. kotły parowe, stacje uzdatniania wody, sieci pary i kondensatu, stacje redukcyjne i rozdzielcze pary. 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia średniego technicznego lub zasadniczego o kierunku mechanicznym;
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku operatora kotłów parowych w kotłowniach gazowych lub olejowych;
  • Uprawnień energetycznych (eksploatacja) w zakresie obsługi kotłów parowych i sieci cieplnych;
  • Kwalifikacji do pracy na wysokości;
  • Uprawnienia spawalnicze gazowe i/lub elektryczne oraz umiejętności ślusarskie będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • Atrakcyjny system motywacyjny;
  • Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.

Prosimy o składanie aplikacji poprzez formularz:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=189c828ac1c84b7993a23f4f3edd05a0

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez spółki wchodzące w skład Grupy ADAMED* dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji . 

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy ADAMED:

Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów,
Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice
Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów



Spółki wchodzące w skład Grupy Adamed są  administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Zobacz również

Kontakt z firmą

tel.: +48 22 751 85 17
fax: +48 22 751 84 67
kontakt@adamed.com.pl


Serwis Grupy Adamed używa plików „cookies”. Więcej informacji o zastosowaniu i sposobie działania plików
„Cookies”znajduje się w naszej nocie prawnej. Dalsze korzystanie z witryny oznacza akceptację warunków.